Ontdek de rol van AI binnen klantcontact in deze nieuwe podcast aflevering met insiders Endre Davids van Seamly en Sander Hesselink van Telecats. Zij onthullen de laatste trends in AI die de wereld van klantcontact gaat transformeren. Luister en leer: - Hoe Sander en Endre zien dat AI toegevoegde waarde levert aan klantconversaties - De opkomst van multimodale AI: Hoe tekst, spraak en video samenkomen in klantenservice. - De ethische dimensie van AI: Een discussie over technologie met een geweten. - Praktijkvoorbeelden hoe bedrijven AI inzetten voor een betere klantbeleving. - Toekomstgerichte tips om niet overweldigd te raken door de snelheid van AI-innovaties. In deze boeiende discussie schetsen Endre en Sander een beeld van een nabije toekomst waarin AI niet alleen klantvragen beantwoordt, maar ook proactief bijdraagt aan klanttevredenheid. Van emotionele intelligentie tot gespreksautomatisering, ze bespreken hoe we klantenservices kunnen verbeteren zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Laat je inspireren door de toekomst van AI in klantcontact en luister nu naar deze aflevering voor iedereen in klantenservice. Shownotes: Linkedin Sander: https://www.linkedin.com/in/sanderhesselink/ Linkedin Endre: https://www.linkedin.com/in/endredavids/ Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Ontwikkelingen in AI volgen? Stel een google Alert (https://www.google.com/alerts) in op basis van je interessegebied en krijg elke dag beste resultaten in je mailbox. Bijvoorbeeld “gen AI research retail” of “Gerative AI research telecom”, etc. En daarmee kom je dagelijks bronnen tegen die je nog niet kende.’ Andere experts en kanalen: - Jarno Duursma - Menno Lanting - Siri Berens - De AI fabriek op BNR podcast - Pokie van Alexander Klöpping en Wietse Hagen - Ted AI op Youtube Alles over de CCMA: Website: www.ccma.nl Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL Eventkalender: Digital Conversation – 23 mei 2024 - https://ccma.nl/digital-conversation-23-mei/ Manager of the Year – 7 november 2024 - https://ccma.nl/manageroftheyear2024/ #ccma #klantcontact #AI #klantenservice #service #customercare
Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 15 afleveringen
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 20-03-2024
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 10-06-2024
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.