‘Er zijn drie redenen waarom mensen naar LinkedIn komen. Identity, network en content. Én het feit dat we duidelijk gekozen hebben voor de professionele wereld én dat het een veilig platform is.’ Dat zegt Marcel Molenaar, country manager & ...
In CMO Studio gaan we elke keer in gesprek met een absolute top-level marketeer. We nemen de marketingactualiteiten door, we bespreken het merknieuws van onze gast én we roepen de winnaar van de week uit. Daarna gaan we verder de diepte van het marketingvak in.
‘Er zijn drie redenen waarom mensen naar LinkedIn komen. Identity, network en content. Én het feit dat we duidelijk gekozen hebben voor de professionele wereld én dat het een veilig platform is.’ Dat zegt Marcel Molenaar, country manager & ...
Je zult maar (al 19 jaar!) voor een topmerk als Ikea werken… om jaloers op te worden. Want ga maar na, de merkbekendheid is 300 procent en een Nederlands huishouden zonder minstens één Ikea-artikel is niet te vinden. Dat wil niet zeggen ...
Welke dingen heb je aan je hoofd wanneer je de CMO bent van de grootste non-profit-organisatie, KWF? Sinds vorig jaar collecteert KWF volledig digitaal. Een logische, maar risicovolle stap, zo bleek. Want het leverde 2 miljoen minder op da ...
Een merk dat inzet op meer plantaardige eiwitten eten, op meer groenten eten, op gezondheid. Dan hebben we het over Hak uit Giessen, een merk dat op vele purpose-borden tegelijk schaakt. Zonder twijfel de grootste missie is dat Hak in 20 ...
Thomas Wieringa was tot voor kort marketing director bij Damen Yachting, een bedrijf dat superjachten bouwt onder de merknaam Amels voor de aller- allerrijksten. Zeg maar de wereld waarin mensen de helikopter nemen in plaats van een taxi. ...
Big consultancy’s treden steeds nadrukkelijker als wereldredder naar voren. Zo ook EY, het consultancybedrijf waar ‘mister San’ Ron Schneider de rol van director brand, marketing & communications invult. Daar zeggen ze: ‘Building a Better ...
Met een gast als Stephanie Knoors, CMO van Workmode én van The Self-Made Summit, een business event voor ambitieuze vrouwen, in CMO Studio, móet het wel gaan over ‘women in business’ en vooral over gelijke kansen. Al helemaal als het net I ...
Het best bewaarde geheim van Center Parcs is dat de parken altijd in prachtige natuurgebieden liggen. Dat realiseerde Andres Neira de Back, marketingdirecteur Center Parcs Europa zich althans, toen hij en zijn team bezig waren met de recen ...
Advocatenkantoor CMS Nederland (300 medewerkers, Zuidas), wil het kantoor zijn van ‘de goede dingen doen’. Niet alleen door zich (ook) te specialiseren in Environmental, Social en Governance (ESG), zo legt CMO (en Register Marketeer) Erik ...
‘We vertrokken zwaar op planeet’, zegt Valentijn van Santvoort, medeoprichter en chief brand bij Holie, ‘maar mensen kijken bij de aankoop van een product vooral naar; wat doet het voor míj?’ Wat hij daarmee bedoelt? Dat het belangrijk i ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.