Aflevering Cmo Studio #6 - 2023 ‘Zonder Experience Geen Luxe Merken’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Thomas Wieringa was tot voor kort marketing director bij Damen Yachting, een bedrijf dat superjachten bouwt onder de merknaam Amels voor de aller- allerrijksten. Zeg maar de wereld waarin mensen de helikopter nemen in plaats van een taxi. (Kijk de serie Succession op HBO om een idee te krijgen.) Wieringa ‘deed’ dik 10 jaar Pernod Ricard voordat hij naar Damen ging, dus heeft luxe marketing tot zijn specialiteit gemaakt. Wat zijn de uitdagingen waar luxe merken de komende jaren mee te maken krijgen?

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #5 - 2023 ‘Marketing moet een feestje zijn voor het hele bedrijf’

CMO Studio #5 - 2023 ‘Marketing moet een feestje zijn voor het hele bedrijf’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-04-2023

Volgende aflevering

CMO Studio #7 - 2023 ‘Mensen hoeven niet per se te weten dat Hak een impactmerk is’

CMO Studio #7 - 2023 ‘Mensen hoeven niet per se te weten dat Hak een impactmerk is’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-05-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #6 - 2023 ‘Zonder experience geen luxe merken’

CMO Studio · 02-05-2023

00:00 0:36:18