Aflevering Cmo Studio #7 - 2023 ‘Mensen Hoeven Niet Per Se Te Weten Dat Hak Een Impactmerk Is’

· Aflevering van de podcast: CMO Studio

Een merk dat inzet op meer plantaardige eiwitten eten, op meer groenten eten, op gezondheid. Dan hebben we het over Hak uit Giessen, een merk dat op vele purpose-borden tegelijk schaakt. Zonder twijfel de grootste missie is dat Hak in 2027 volledig overgestapt wil zijn naar biologisch (voor de lokaal geteelde peulvruchten en groente). Maar ja, dat is een giga-uitdaging voor Nicole Freid, directeur marketing & innovatie bij Hak, want kunnen consumenten dat straks wel betalen? Dit is de journey die Hak voor de boeg heeft.

Speelgoedwinkel
CMO Studio

CMO Studio

Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022

De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen

Vorige aflevering

CMO Studio #6 - 2023 ‘Zonder experience geen luxe merken’

CMO Studio #6 - 2023 ‘Zonder experience geen luxe merken’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 02-05-2023

Volgende aflevering

CMO Studio #8 – 2023 ‘Alcohol is mede-veroorzaker van kanker, daar zullen we samen mee aan de slag moeten’

CMO Studio #8 – 2023 ‘Alcohol is mede-veroorzaker van kanker, daar zullen we samen mee aan de slag moeten’

Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 25-05-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

CMO Studio #7 - 2023 ‘Mensen hoeven niet per se te weten dat Hak een impactmerk is’

CMO Studio · 11-05-2023

00:00 0:34:59