Welke dingen heb je aan je hoofd wanneer je de CMO bent van de grootste non-profit-organisatie, KWF? Sinds vorig jaar collecteert KWF volledig digitaal. Een logische, maar risicovolle stap, zo bleek. Want het leverde 2 miljoen minder op dan in 2021. Dramatisch? ‘Nee’, zegt Brand in CMO Studio, en legt uit waarom. Iedereen kent KWF eerst en vooral van het inzamelen van geld om onderzoek te financieren. Maar het Koningin Wilhelmina Fonds zet zich ook bijvoorbeeld in voor het voorkomen van kanker. Brand gaat in deze aflevering van CMO Studio uitgebreid in op de uitdagingen die hij voor zich heeft liggen.
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 11-05-2023
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-06-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.