Je zult maar (al 19 jaar!) voor een topmerk als Ikea werken… om jaloers op te worden. Want ga maar na, de merkbekendheid is 300 procent en een Nederlands huishouden zonder minstens één Ikea-artikel is niet te vinden. Dat wil niet zeggen dat Carolien Hulstman-De Wit, country marketing manager bij Ikea Nederland, zonder zorgen is. Want rationeel, functioneel, oplossingsgericht en prijsbewust, ja dat is het merk zeker. Maar heel veel emotie, liefde, laten we zeggen de rijkere kant van het merk, die voelen de meeste consumenten toch niet hoor. Dat ziet Hulstman dan ook als haar grote uitdaging. Shownotes Merktrouw stort in! Driekwart zegt - vooral door de hoge inflatie en toenemende concurrentie - minder loyaal te zijn aan merk dan twee jaar geleden. Meer info vind je hier. Aftermovie Date voor de planeet: https://youtu.be/Lwg0eNrvh-c Commercial Wereld aan ideeën: https://youtu.be/cxP0MoEE-v8
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 25-05-2023
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 26-06-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.