‘Er zijn drie redenen waarom mensen naar LinkedIn komen. Identity, network en content. Én het feit dat we duidelijk gekozen hebben voor de professionele wereld én dat het een veilig platform is.’ Dat zegt Marcel Molenaar, country manager & director marketing solutions bij LinkedIn Benelux. Als je dat zo beluistert, dan is de hemel strakblauw voor LinkedIn. Maar in een recent artikel in NRC luidde de analyse dat het zakelijke karakter van LinkedIn aan het verwateren is. ‘Wie anno 2023 over LinkedIn struint, struikelt over posts met weinig tot geen praktisch nut. (…) Gebruikers delen er steeds vaker hun persoonlijke zielenroerselen. Dat is ook een risico voor het bedrijf.’ Moet Molenaar ingrijpen?
Gemaakt door: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Eerste aflevering: 04-04-2022
De podcast CMO Studio heeft in totaal 41 afleveringen
Maker: Adformatie, hét platform over marketing, media, creatie en communicatie Datum: 13-06-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.