In de vierde aflevering van Top of Mind kijken we samen met expert Liselot Hudders naar het effect van marketing en reclame op kinderen. Al vanaf een jonge leeftijd komen kinderen in contact met reclame. Via games, tv-series en sociale med ...
Sam en Fabian beantwoorden prangende vragen op het kruispunt van communicatie, marketing en maatschappij. Samen met experts en ervaringsdeskundigen maken ze de thema's Top of Mind. Wat is er te vinden op die top? Scherpe inzichten en frisse tips om inclusiever, doeltreffender en menselijker te communiceren. Klim je mee?
In de vierde aflevering van Top of Mind kijken we samen met expert Liselot Hudders naar het effect van marketing en reclame op kinderen. Al vanaf een jonge leeftijd komen kinderen in contact met reclame. Via games, tv-series en sociale med ...
In de derde aflevering van Top of Mind verkennen we samen met experts Stef Verbeeck en Thierry Cattoir de wereld van rebranding. Wat houdt het precies in? Wat maakt een rebranding succesvol? En vooral: hoe begin je eraan? Onze gasten delen ...
In de tweede aflevering van Top of Mind praten we samen met Tom De Bruyne en Daan Annemans over beïnvloeding. Hoe kunnen marketeers en ondernemers op een ethische manier beïnvloeding inzetten in hun werk? We zoeken het voor je uit en geven ...
In deze eerste aflevering van Top of Mind duiken we samen met Inke Gieghase en Sofie Verhalle in de wereld van marketing voor en met non-binaire mensen. We praten over inclusie, pinkwashing en pointlessly gendered products. En we geven een ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.