Erwin Hasselt (Feenstra) “De beste klantenservice is als het niet nodig is om contact op te nemen” In deze aflevering van Kijkje in de Keuken is Erwin Hasselt te gast, manager klantenservice bij Feenstra en één van de vijf finalisten voor de Manager of the Year Award 2025. Erwin bouwde de afgelopen jaren aan een klantenservice waar de klant én de medewerker centraal staan. Van een compleet heringericht klachtenproces tot een happiness manager voor zijn team, Erwin weet als geen ander hoe je visie omzet in actie. Zijn leiderschapsstijl? Authentiek, verbindend en altijd gericht op verbetering. Wat hoor je in deze aflevering? - Waarom klantcontact volgens Erwin ieders verantwoordelijkheid is, niet alleen van de klantenservice - Hoe een herhaalrapportage en taskforces helpen om de klantreis écht te verbeteren - Wat de rol is van een happiness manager binnen zijn team - Hoe hij ruimte maakt voor autonomie, vakmanschap én zingeving bij medewerkers - En waarom AI volgens hem vooral ondersteunend moet zijn aan menselijk contact Een aflevering vol concrete voorbeelden, visie en leiderschap uit de praktijk, voor iedereen die gelooft dat goede klantbeleving begint bij interne samenwerking. Veel luisterplezier! Shownotes: - Linkedin Erwin: https://www.linkedin.com/in/erwin-hasselt-39541372/ - Linkedin Anne-Marie: https://www.linkedin.com/in/annemariebeurskens/ Alles over de CCMA: · Website: www.ccma.nl · Linkedin Community (besloten): https://www.linkedin.com/groups/92942/ · Linkedin Pagina (openbaar): https://www.linkedin.com/company/ccma---contact-center-managers-association · Instagram: https://www.instagram.com/ccma_nederland/ · Youtube: https://www.youtube.com/@ccmanederland4201 · Spotify: https://open.spotify.com/show/7qwzu0gxObNsjwIveH08eL
Gemaakt door: Anne-Marie Beurskens Eerste aflevering: 18-12-2022
De podcast CCMA Kijkje in de keuken heeft in totaal 22 afleveringen
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 21-07-2025
Maker: Anne-Marie Beurskens Datum: 05-08-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.