Marketing Break: de marketingvan NIMA en SRM podcast

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Samen met NIMA presenteert SRM Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand gaat SRM-docent en marketingstrateeg Karel Zwaan met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek om elkaar te inspireren en om te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Op deze pagina vind je alle afleveringen en vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast. Dan weet je zeker dat je er geen een mist. Karel Zwaan was Executive Director Marketing bij Van Landschot Kempen, directeur corporate communicatie bij EY en momenteel directeur en eigenaar van Merkster.

  • Podcast gepubliceerd op: 12-6-2022 01:11:09
  • Maker: SRM Opleidingen en Trainingen
  • Taal: nl-nl
  • Laatste RSS update: 17-11-2024 19:45:00
  • Datum eerste aflevering: 19-7-2021 15:00:00
  • Datum laatste aflevering: 24-9-2024 10:00:00

Speelgoedwinkel

31 Afleveringen

  • 00:37:11

    Ontdek in deze podcast de kracht van Artificial Intelligence voor marketeers en communicado’s. Veel mensen hebben ChatGPT al eens gebruikt, maar het wordt nog niet overal consequent ingezet. Een gemiste kans, volgens Sjon Post van Computra ...

  • 00:30:51

    Terug naar de roots: de cultuur. Dat betogen Gert Koot en Maxime de Jonge. Let cultural insights light your brand; beloven ze op de website van HumanTales. Antropologie toegepast in marketing. Wat moeten we ons daar nu bij voorstellen? Kar ...

  • 00:31:40

    Third-party data, oftewel: cookies. Kleine stukjes data die gebruikers over verschillende websites volgen. Dit maakt het voor marketeers makkelijk om hun doelgroepen te bereiken. Maar er is een grote verandering op komst. Zoekmachine Googl ...

  • 00:31:27

    Hoe los je een probleem op doormiddel van communicatie? In aflevering 26 van Marketing Break spreekt Karel Zwaan met docent Wil Michels over impactvolle communicatiestrategieën. Samen verkennen ze verschillende aspecten van effectieve comm ...

  • 00:30:42

    Een website zit net zo logisch in elkaar als een huis. De douche staat niet in de woon-, maar in de badkamer. Volgens diezelfde ijzeren logica richt Digital Marketing strateeg Rob van Berkel websites en campagnes in. Denk offline, is zijn ...

Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00