Ontdek in deze podcast hoe je als woordvoerder het verschil maakt in je communicatie met de media. Vaak wordt de rol van woordvoerder onderschat, maar volgens Eric Lagerwey van Rabobank is het vak veel veelzijdiger dan je zou denken. In d ...
Samen met NIMA presenteert SRM Marketing Break – de leukste marketingpodcast van Nederland. Iedere maand gaat SRM-docent en marketingstrateeg Karel Zwaan met experts en vakgenoten uit marketing- en reclameland in gesprek om elkaar te inspireren en om te blijven leren over het mooiste vak dat er bestaat. Op deze pagina vind je alle afleveringen en vergeet je vooral niet te abonneren op onze podcast. Dan weet je zeker dat je er geen een mist. Karel Zwaan was Executive Director Marketing bij Van Landschot Kempen, directeur corporate communicatie bij EY en momenteel directeur en eigenaar van Merkster.
Ontdek in deze podcast hoe je als woordvoerder het verschil maakt in je communicatie met de media. Vaak wordt de rol van woordvoerder onderschat, maar volgens Eric Lagerwey van Rabobank is het vak veel veelzijdiger dan je zou denken. In d ...
Ontdek in deze podcast de kracht van Artificial Intelligence voor marketeers en communicado’s. Veel mensen hebben ChatGPT al eens gebruikt, maar het wordt nog niet overal consequent ingezet. Een gemiste kans, volgens Sjon Post van Computra ...
Terug naar de roots: de cultuur. Dat betogen Gert Koot en Maxime de Jonge. Let cultural insights light your brand; beloven ze op de website van HumanTales. Antropologie toegepast in marketing. Wat moeten we ons daar nu bij voorstellen? Kar ...
Third-party data, oftewel: cookies. Kleine stukjes data die gebruikers over verschillende websites volgen. Dit maakt het voor marketeers makkelijk om hun doelgroepen te bereiken. Maar er is een grote verandering op komst. Zoekmachine Googl ...
Van Onderbuik naar Onderbouwd. Zo zouden de ontwikkelingen van de afgelopen jaren binnen beïnvloedingsstrategieën in marketing het best beschreven kunnen worden. Luister naar de nieuwste aflevering van Marketing Break. "In the old day ...
Hoe los je een probleem op doormiddel van communicatie? In aflevering 26 van Marketing Break spreekt Karel Zwaan met docent Wil Michels over impactvolle communicatiestrategieën. Samen verkennen ze verschillende aspecten van effectieve comm ...
Hoe kan je media op een spectaculaire manier voor je laten werken? In deze aflevering van Marketing Break spreekt Karel Zwaan met Taco Vinkeles van Media Activation. Ze bespreken campanges zoals 'Op zoek naar Mr. X' en 'maak ...
Strategie. Misschien bestaat er geen groter containerbegrip binnen managementliteratuur dan strategie. Ook binnen ons marketingvak heeft strategie verschillende betekenissen. Voor een digitaal strateeg ziet strategie er anders uit dan voor ...
Een website zit net zo logisch in elkaar als een huis. De douche staat niet in de woon-, maar in de badkamer. Volgens diezelfde ijzeren logica richt Digital Marketing strateeg Rob van Berkel websites en campagnes in. Denk offline, is zijn ...
Benieuwd naar de volgende evolutie van marketing? Duik met ons in de wereld van kunstmatige intelligentie (AI) en ontdek hoe het de toekomst van jouw marketingstrategie kan vormgeven. In deze aflevering van Marketing Break gaat Karel Zwaan ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.