Aflevering Marketing Break #28: Het Einde Van Third-Party Cookies

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Third-party data, oftewel: cookies. Kleine stukjes data die gebruikers over verschillende websites volgen. Dit maakt het voor marketeers makkelijk om hun doelgroepen te bereiken. Maar er is een grote verandering op komst. Zoekmachine Google stopt met het ondersteunen van cookies. Hoe kom je dan nog aan de data om je doelgroep te bereiken? Karel Zwaan spreekt met Alex Dowdalls, oprichter van AXVECO. Hij helpt bedrijven om  hun businessmodel te vernieuwen met data en AI. In deze aflevering van Marketing Break deelt Alex zijn inzichten over deze grote verandering en wat we kunnen verwachten. 

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #27: Het Brein ontrafeld: Neuromarketing in de Praktijk

Marketing Break #27: Het Brein ontrafeld: Neuromarketing in de Praktijk

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 03-03-2024

Volgende aflevering

Marketing Break #29: Cultureel gedreven merkstrategie

Marketing Break #29: Cultureel gedreven merkstrategie

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 04-07-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #28: Het Einde van Third-Party Cookies

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 22-04-2024

00:00 00:31:40