Aflevering Marketing Break #29: Cultureel Gedreven Merkstrategie

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Terug naar de roots: de cultuur. Dat betogen Gert Koot en Maxime de Jonge. Let cultural insights light your brand; beloven ze op de website van HumanTales. Antropologie toegepast in marketing. Wat moeten we ons daar nu bij voorstellen? Karel Zwaan praat er met deze twee gasten over in Marketing Break van SRM Opleidingen en Trainingen en NIMA, Nederlands Instituut voor Marketing. We moeten loskomen van de persona’s en naar onze klanten gaan kijken als echte mensen. Mensen in hun culturele context. Hoe denken mensen? Hoe gedragen mensen zich? En waarom? Door die culturele code te kraken, spreekt de communicatie van een merk of organisatie rechtstreeks tot het hart van de doelgroep.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #28: Het Einde van Third-Party Cookies

Marketing Break #28: Het Einde van Third-Party Cookies

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 22-04-2024

Volgende aflevering

Aflevering #30 De Essentials van AI voor marketeers.

Aflevering #30 De Essentials van AI voor marketeers.

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-08-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #29: Cultureel gedreven merkstrategie

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 04-07-2024

00:00 00:30:51