Aflevering Marketing Break #26: Impactvolle Communicatiestrategieën

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Hoe los je een probleem op doormiddel van communicatie? In aflevering 26 van Marketing Break spreekt Karel Zwaan met docent Wil Michels over impactvolle communicatiestrategieën. Samen verkennen ze verschillende aspecten van effectieve communicatie, met speciale aandacht voor de fascinerende wereld van fanstrategie. Hoe transformeer je gewone mensen in enthousiaste fans van jouw organisatie? Wat zijn de geheimen van een communicatieprofessional die echt impact wil maken? Je hoor het allemaal in de podcast. Beluister de aflevering nu!

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #25: De Rock-'n-Roll van de Marketing mix: Media Activatie

Marketing Break #25: De Rock-'n-Roll van de Marketing mix: Media Activatie

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 14-12-2023

Volgende aflevering

Marketing Break #27: Het Brein ontrafeld: Neuromarketing in de Praktijk

Marketing Break #27: Het Brein ontrafeld: Neuromarketing in de Praktijk

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 03-03-2024

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #26: Impactvolle Communicatiestrategieën

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 30-01-2024

00:00 00:31:27