Strategie. Misschien bestaat er geen groter containerbegrip binnen managementliteratuur dan strategie. Ook binnen ons marketingvak heeft strategie verschillende betekenissen. Voor een digitaal strateeg ziet strategie er anders uit dan voor een merkstrateeg. In deze aflevering van Marketing Break spreekt Karel Zwaan met William van Vessem, al 37 jaar marketing docent en bij SRM staat hij bekend als dé NIMA expert. Hoe kijkt hij naar strategie en welke ontwikkelingen kunnen de marketingstrategen verwachten? Je hoort het allemaal in deze aflevering.
Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022
De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-10-2023
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 14-12-2023
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.