Aflevering Marketing Break #24: Strategie In Marketing: Een Containerbegrip Onder De Loep

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Strategie. Misschien bestaat er geen groter containerbegrip binnen managementliteratuur dan strategie. Ook binnen ons marketingvak heeft strategie verschillende betekenissen. Voor een digitaal strateeg ziet strategie er anders uit dan voor een merkstrateeg.  In deze aflevering van Marketing Break spreekt Karel Zwaan met William van Vessem, al 37 jaar marketing docent en bij SRM staat hij bekend als dé NIMA expert. Hoe kijkt hij naar strategie en welke ontwikkelingen kunnen de marketingstrategen verwachten? Je hoort het allemaal in deze aflevering. 

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #23: De Geheimen van Digitale Marketing

Marketing Break #23: De Geheimen van Digitale Marketing

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-10-2023

Volgende aflevering

Marketing Break #25: De Rock-'n-Roll van de Marketing mix: Media Activatie

Marketing Break #25: De Rock-'n-Roll van de Marketing mix: Media Activatie

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 14-12-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #24: Strategie in Marketing: Een Containerbegrip onder de Loep

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 31-10-2023

00:00 00:33:52