Aflevering Marketing Break #23: De Geheimen Van Digitale Marketing

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Een website zit net zo logisch in elkaar als een huis. De douche staat niet in de woon-, maar in de badkamer. Volgens diezelfde ijzeren logica richt Digital Marketing strateeg Rob van Berkel websites en campagnes in. Denk offline, is zijn credo. Karel Zwaan spreekt met hem voor Marketing Break, de podcast van SRM en NIMA. Eenvoudig denken is het recept voor succes waarmee zowel de MKB-ondernemer als een grote onderneming succesvol kan zijn in digitale marketing.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #22: Artificial Intelligence: De Evolutie van Marketing

Marketing Break #22: Artificial Intelligence: De Evolutie van Marketing

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 31-08-2023

Volgende aflevering

Marketing Break #24: Strategie in Marketing: Een Containerbegrip onder de Loep

Marketing Break #24: Strategie in Marketing: Een Containerbegrip onder de Loep

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 31-10-2023

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #23: De Geheimen van Digitale Marketing

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 01-10-2023

00:00 00:30:42