Hoe word je net zo geliefd en succesvol als Tony's Chocolonely die in 2025 haar 20-jarig jubileum viert als impactmerk? Vanuit die vraag zijn Ester van Dusseldorp (Bright Search) en Rupert Parker Brady (Retaildenkers) gaan schatgraven naar verhalen van ondernemers achter succesvolle consumentenmerken met een maatschappelijke missie. In deze trailer vertellen ze wat hun motivatie is en waarom je moet luisteren naar een van de afleveringen met de founders over hun missie, impact, marketingstrategie en groeidoelstellingen. Geen bullshit bingo, het eerlijke verhaal. Deze serie komt mede tot stand dankzij mediapartners MarketingTribune en MarketingFacts.

Gemaakt door: Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady Eerste aflevering: 10-09-2025
De podcast The Next Tony heeft in totaal 7 afleveringen

Maker: Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady Datum: 14-10-2025

Maker: Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady Datum: 28-10-2025
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.