Rupert blikt samen met CEO Merick Schoute van Holie Foods terug op een nagelbijtende affaire die uniek was in fmcg land. Het jonge Nederlandse bedrijf werd in augustus 2025 door een rechter in het gelijk gesteld n.a.v. een rechtszaak die h ...
Hoe word je net zo geliefd en succesvol als het impactmerk Tony's Chocolonely? Met die vraag zijn Ester van Dusseldorp (Bright Search) en Rupert Parker Brady (Retaildenkers) gaan schatgraven naar verhalen van ondernemers achter succesvolle duurzame consumentenmerken. Ester was drie jaar countrymanager Benelux en Beyond bij Tony's. Rupert heeft als merkstrateeg een grote fascinatie voor duurzame startups en scale-ups. Zij zijn benieuwd hoe founders naast het commerciële succes ook bouwen aan maatschappelijke impact? Luister je mee? Dank aan onze mediapartners MarketingTribune en MarketingFacts
Rupert blikt samen met CEO Merick Schoute van Holie Foods terug op een nagelbijtende affaire die uniek was in fmcg land. Het jonge Nederlandse bedrijf werd in augustus 2025 door een rechter in het gelijk gesteld n.a.v. een rechtszaak die h ...
Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady gaan om tafel met de succesvolle dertiger Merick Schoute. Hij is de CEO en founder van Holie Foods, bekend van het populaire merk Holie's. Samen met CMO Valentijn van Santvoort bouwt hij sinds 20 ...
Ester van Dusseldorp en Rupert Parker Brady gaan om tafel met topondernemer Marcel Belt. Hij is de founder van Marcels' Green Soap en was tien jaar lang Chief Soap Officer van de Green Soap Company. De nieuwe eigenaar is Altair Group d ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.