Aflevering Marketing Break #3: Nima Marketing Day: De Complete Marketingmix

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marcel van der Heijden, oprichter van Karma Kebab, was te gast bij Karel op de NIMA Marketing Day. In deze podcast komt de complete marketing mix langs. Marcel vertelde over de start en groei van het merk en over de uitdaging en de kansen van de pandemie. En ook over het doorontwikkelen van een product, het bepalen van distributie en de prijs. Presentatie door Karel Zwaan.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #4: NIMA Marketing Day: Iconische campagnes en je doelgroepen kennen

Marketing Break #4: NIMA Marketing Day: Iconische campagnes en je doelgroepen kennen

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 15-09-2021

Volgende aflevering

Marketing Break #5: NIMA Marketing Day: Merkgroei en denken als ondernemer

Marketing Break #5: NIMA Marketing Day: Merkgroei en denken als ondernemer

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 29-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #3: NIMA Marketing Day: De complete marketingmix

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 16-09-2021

00:00 00:32:04