Aflevering Marketing Break #5: Nima Marketing Day: Merkgroei En Denken Als Ondernemer

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

In deze podcast, die opgenomen is tijdens de NIMA Marketing Day gaat Karel in gesprek met Ronald Jansen, oprichter van Mark Stronger. Ze gaan in op de vraag waarom merken niet groeien en hoe een marketeer de regie kan pakken en moet denken als een ondernemer om groei te realiseren. Presentatie door Karel Zwaan.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #3: NIMA Marketing Day: De complete marketingmix

Marketing Break #3: NIMA Marketing Day: De complete marketingmix

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 16-09-2021

Volgende aflevering

Marketing Break #6: Boardroom Marketing

Marketing Break #6: Boardroom Marketing

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 02-12-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #5: NIMA Marketing Day: Merkgroei en denken als ondernemer

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 29-09-2021

00:00 00:28:05