Aflevering Marketing Break #6: Boardroom Marketing

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

De CMO hoort thuis in de boardroom. Toch? Want marketeers vertegenwoordigen de klant! Maar hoe zorg je als marketeer voor relevantie in de boardroom en wat moet je doen als marketeer om toegang te krijgen tot dat niveau? Wat is de “magic sauce” voor een CMO? Voor de podcast “Marketing in de boardroom” ging Karel Zwaan in gesprek met Vincent Hooplot. Hij vervulde in zijn carrière al vele prestigieuze banen als CMO. Vincent is tegenwoordig COO bij Fundamental Media in London en staat als consultant nog steeds bestuurders bij tijdens strategische trajecten. Beluister de podcast om meer te weten te komen over marketing op boardroom niveau maar leer ook meer over de essentie van het vak.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #5: NIMA Marketing Day: Merkgroei en denken als ondernemer

Marketing Break #5: NIMA Marketing Day: Merkgroei en denken als ondernemer

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 29-09-2021

Volgende aflevering

Marketing Break #7: Ons NIMA

Marketing Break #7: Ons NIMA

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 10-01-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #6: Boardroom Marketing

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 02-12-2021

00:00 00:31:02