NIMA is van ons. NIMA, dat zijn wij. Hoewel… Als je erop let, zijn er ook volop markteers die het prima zonder NIMA lijken te kunnen. Zij hebben dan al een andere studie voltooid, Economie of Bedrijfskunde bijvoorbeeld, waar ze het ver mee kunnen schoppen. Toch is en blijft NIMA onze beroepsvereniging. Het gerenommeerde NIMA-diploma zet nog altijd de internationale standaard voor marketeers, maar hoe zorg je ervoor dat zo blijft in ons snel veranderende vak? Hoe houd je de programma’s up-to-date? En wat is eigenlijk de maatschappelijke rol van het Amsterdamse instituut? Karel Zwaan praat erover met Kirsten Andres, de grote vrouw bij NIMA. "Mijn hart is de afgelopen jaren nog harder gaan kloppen van werk dat iets bijdraagt aan onze samenleving.”
Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022
De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 02-12-2021
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 10-02-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.