Aflevering Marketing Break #8: Relevant Blijven In De Elektronica Retail

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Als er iets is wat het landschap van de Retail voor elektronica kenmerkt, dan is dat wel de hoge concurrentie. Het aanbod is duizelingwekkend. Hoe kom je daartussen? En hoe zorg je ervoor dat je opvalt in de winkelschappen en relevant blijft voor de consument? Karel Zwaan praat erover met Kim Koers, Marketing Director bij Trust International en daarvoor zo’n 10 jaar Head of Retail bij Samsung Electronics Benelux. Aan bod komen o.a. het belang van reviews en het effect daarvan op product development, de strategische inzet van influencers en de nieuwe markttrends voor 2022. “Authenticiteit en duurzaamheid worden steeds belangrijker.”

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #7: Ons NIMA

Marketing Break #7: Ons NIMA

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 10-01-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #9: Marketing van morgen begint vandaag

Marketing Break #9: Marketing van morgen begint vandaag

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 05-05-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #8: Relevant blijven in de elektronica retail

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 10-02-2022

00:00 00:28:45