Aflevering Marketing Break #9: Marketing Van Morgen Begint Vandaag

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Alles blijft. Alles verandert. Alles blijft veranderen. Woorden van de Rotterdamse dichter Jules Deelder, die net zo goed betrekking hebben op het marketingvak. Hoe houd je alle razendsnelle ontwikkelingen bij? Wat zijn de competenties van de marketeer van de toekomst? En hoe kunnen marketingdirecteuren ervoor zorgen dat medewerkers zich blijven ontwikkelen? Karel Zwaan praat erover met Valérie van den Brule en Dorkas Koenen van de Rabobank Academy. “Creativiteit en data-capabilities worden steeds belangrijker om de doelgroep te bereiken. Met alleen iets moois maken, kom je er tegenwoordig niet meer.”

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #8: Relevant blijven in de elektronica retail

Marketing Break #8: Relevant blijven in de elektronica retail

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 10-02-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #10: Sales en marketing, een sleets huwelijk?

Marketing Break #10: Sales en marketing, een sleets huwelijk?

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 30-06-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #9: Marketing van morgen begint vandaag

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 05-05-2022

00:00 00:31:40