Aflevering Marketing Break #10: Sales En Marketing, Een Sleets Huwelijk?

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

De customer journey kan de prullenbak in. Om succesvolle sales te doen op basis van marketing, kun je beter spreken van een learning journey. Niemand wil namelijk een verkoper zien. Mensen die iets kopen, willen te maken hebben met een expert. Dat is de visie van Maxim Spek, oprichter van ProSpex, creatief specialist in B2B-leadgeneratie. Karel Zwaan praat met hem over de huidige trends, waarin de vertrouwensrelatie met de prospect centraal staat. “Voldoende vertrouwen krijg je pas na 7 tot 9 relevante contactmomenten. Cold calling is dood, warm calling leeft én werkt.”

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #9: Marketing van morgen begint vandaag

Marketing Break #9: Marketing van morgen begint vandaag

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 05-05-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #11: Brand-buzz en brand-bore

Marketing Break #11: Brand-buzz en brand-bore

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 21-07-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #10: Sales en marketing, een sleets huwelijk?

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 30-06-2022

00:00 00:35:56