De customer journey kan de prullenbak in. Om succesvolle sales te doen op basis van marketing, kun je beter spreken van een learning journey. Niemand wil namelijk een verkoper zien. Mensen die iets kopen, willen te maken hebben met een expert. Dat is de visie van Maxim Spek, oprichter van ProSpex, creatief specialist in B2B-leadgeneratie. Karel Zwaan praat met hem over de huidige trends, waarin de vertrouwensrelatie met de prospect centraal staat. “Voldoende vertrouwen krijg je pas na 7 tot 9 relevante contactmomenten. Cold calling is dood, warm calling leeft én werkt.”
Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022
De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 05-05-2022
Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 21-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.