Aflevering Marketing Break #11: Brand-Buzz En Brand-Bore

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Een sterk merk hebben is van levensbelang. Maar hoe bouw je zo’n merk en hoe zorg je ervoor dat het ook sterk blijft? V&D of The Free Recordshop waren ooit grote merknamen, maar hebben intussen al hun glans verloren. En waar OMO ooit een A-merk was, staat het wasmiddel nu bijna anoniem in het schap te wachten op zijn nieuwe naam. Merkfluisteraar Hans de Koning weet alles van brand-building. Karel Zwaan praat met hem over brand-buzz en brand-bore. Hans vertelt over de kracht van challenger-merken. En legt uit waarom alle marktleiders eigenlijk lui zijn.      

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #10: Sales en marketing, een sleets huwelijk?

Marketing Break #10: Sales en marketing, een sleets huwelijk?

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 30-06-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #12: Brainbranding: de kracht van neuromarketing

Marketing Break #12: Brainbranding: de kracht van neuromarketing

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-09-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #11: Brand-buzz en brand-bore

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 21-07-2022

00:00 00:28:03