Aflevering Marketing Break #12: Brainbranding: De Kracht Van Neuromarketing

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

"Even Apeldoorn bellen…” Een uitspraak, een beeld, een wereld op zich. Neuromarketing doet zijn werk. Mooi natuurlijk wanneer mensen een commercial leuk vinden, maar nog mooier is het wanneer ze hun verzekeringspolis vervolgens ook echt afsluiten bij Centraal Beheer, de verzekeraar uit Apeldoorn. Hoe krijg je dat voor elkaar? Karel Zwaan praat met Peggy Spaapen (CMO Retail) en Natasja van Buren (dataconsultant) over de kunst van de commerciële verleiding. “De juiste prikkels op het juiste moment, daar gaat het uiteindelijk allemaal om.” Een gesprek over hoe een MRI-scan je helpt om de juiste creatieve richting in te slaan.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #11: Brand-buzz en brand-bore

Marketing Break #11: Brand-buzz en brand-bore

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 21-07-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #13: Nationale Marketing Benchmark: hoe doen winnaars het?

Marketing Break #13: Nationale Marketing Benchmark: hoe doen winnaars het?

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 15-09-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #12: Brainbranding: de kracht van neuromarketing

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 01-09-2022

00:00 00:34:18