Aflevering Marketing Break #13: Nationale Marketing Benchmark: Hoe Doen Winnaars Het?

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Jezelf meten aan winnaars. In de sport doen we niet anders. In marketing is het minder gebruikelijk. Toch kan het. Met de Nationale Marketing Benchmark, een jaarlijks onderzoek van Mark Stronger en SRM naar effectiviteit van marketing in Nederland. Karel Zwaan belicht de resultaten van dit jaar met Ronald Jansen, medeoprichter van het marketingadviesbureau Mark Stronger en Maarten Nijboer, directeur van SRM. Opvallend: winnaars onderscheiden zich door een sterke focus op bedrijfsresultaten, een consistente regie op de marketingstrategie en een sterkere betrokkenheid van het topmanagement. Meet je aan de winnaars. En ontdek wat je nodig hebt voor een ijzersterke marketingstrategie. 

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #12: Brainbranding: de kracht van neuromarketing

Marketing Break #12: Brainbranding: de kracht van neuromarketing

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-09-2022

Volgende aflevering

Marketing Break #14: Hoe krijg jij je vacatures gevuld?

Marketing Break #14: Hoe krijg jij je vacatures gevuld?

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 01-12-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #13: Nationale Marketing Benchmark: hoe doen winnaars het?

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 15-09-2022

00:00 00:33:24