Aflevering Marketing Break #4: Nima Marketing Day: Iconische Campagnes En Je Doelgroepen Kennen

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Tijdens de NIMA Marketing Day ging Karel in gesprek met René Plas, Lead Brand en Campaign Manager bij de Nederlandse Loterij. Uiteraard praatten ze over voetbal, maar vooral over de iconische campagnes van Toto, het kennen van je doelgroepen en de successen van Toto. Presentatie door Karel Zwaan.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #2: Datagedreven marketing

Marketing Break #2: Datagedreven marketing

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 19-08-2021

Volgende aflevering

Marketing Break #3: NIMA Marketing Day: De complete marketingmix

Marketing Break #3: NIMA Marketing Day: De complete marketingmix

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 16-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #4: NIMA Marketing Day: Iconische campagnes en je doelgroepen kennen

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 15-09-2021

00:00 00:23:04