Aflevering Marketing Break #2: Datagedreven Marketing

· Aflevering van de podcast: Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Welke voordelen heeft data organisaties geboden? En hoe kunnen kleine organisatie data voor zich laten werken – en wat betekent data voor de creativiteit? In de aflevering Datagedreven marketing spreekt Karel hierover met VP Marketing bij Manpower én RVA-lid Miriam van der Heijden en Corné Hoogendoorn, Directeur Marketing bij Corendon. Presentatie door Karel Zwaan.

Speelgoedwinkel
Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM

Gemaakt door: SRM Opleidingen en Trainingen Eerste aflevering: 12-06-2022

De podcast Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM heeft in totaal 31 afleveringen

Vorige aflevering

Marketing Break #1: Is creativiteit koning?

Marketing Break #1: Is creativiteit koning?

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 19-07-2021

Volgende aflevering

Marketing Break #4: NIMA Marketing Day: Iconische campagnes en je doelgroepen kennen

Marketing Break #4: NIMA Marketing Day: Iconische campagnes en je doelgroepen kennen

Maker: SRM Opleidingen en Trainingen Datum: 15-09-2021

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Marketing Break #2: Datagedreven marketing

Marketing Break: de marketingpodcast van NIMA en SRM · 19-08-2021

00:00 00:31:23