Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zijn deze week begonnen aan een nieuw hoofdstuk van de ‘Coen en Sander Show’. Het programma is nu in de ochtend te horen bij de nieuwe radiozender JOE. Een oldieszender, die uit de koker van DPG Media komt: het moederbedrijf van onder meer Qmusic. In de eerste uitzending vertelde Coen dat het voor hem een ‘ingecalculeerde slapeloze nacht’ voor de uitzending was.
JOE heeft grote plannen met de heren. Ze moeten het uithangbord van de zender worden. Zoals iedereen bij Qmusic denkt aan de ochtendshow met Mattie Valk en Marieke Elsinga, moet men bij JOE meteen denken aan Coen en Sander, zegt Merel van Vuure, contentmanager bij de zender, in het jaarverslag van moederbedrijf Qmusic.
In de eerste maanden van de zender waren er grote billboards te zien langs de weg, en ook met advertenties op televisie probeerde DPG Media meer aandacht te vestigen op JOE. Voor de luisteraar moet de zender ‘vertrouwd’ worden. Naar eigen zeggen heeft de zender een ‘breed en duidelijk muziekaanbod, waarmee je heel veel mensen aanspreekt.’