AMP Groep is waarschijnlijk niet een naam die gelijk een belletje doet rinkelen. En dat is jammer. Dit bedrijf bezorgt gevoelige producten en documenten waar extra veiligheid voor vereist is. Denk aan paspoorten, medicijnen en bepaalde bank ...
In de podcast "Over Klanten Gesproken" gaat Sydney Brouwer, spreker en specialist op het gebied van klantbeleving en klantgerichtheid, in gesprek met andere experts uit het veld over klantgerelateerde onderwerpen. Deze podcast heeft maar één doel: Jouw maandelijks een dosis kennis, inspiratie en energie geven voor de volgende stap naar een betere klantbeleving.
AMP Groep is waarschijnlijk niet een naam die gelijk een belletje doet rinkelen. En dat is jammer. Dit bedrijf bezorgt gevoelige producten en documenten waar extra veiligheid voor vereist is. Denk aan paspoorten, medicijnen en bepaalde bank ...
Arjen Banach is naast goede vriend ook expert op het gebied van organisatiecultuur en werk van de toekomst. Arjen houdt zich veel op veel verschillende manieren bezig met deze onderwerpen. Hij is o.a. spreker, is Chief Happiness Office bij ...
In de eerste aflevering van 2019 heb ik collega spreker en Klanthousiast Feike Cats van Houden van Klanten te gast. Feike heeft vier boeken geschreven over klantgerichtheid en de laatste gaat over Verleuken. Feike's stelling: beter maa ...
De Bijenkorf is hét voorbeeld van een winkelketen dat de premium markt bedient. Bij een premium merk hoort een geweldige klantbeleving. Die beleving staat dan ook centraal in de strategie van De Bijenkorf. Ankie Straathof is Manager Custome ...
NPS (Net Promoter Score) is één van de meest gebruikte KPI's in de wereld van Customer Experience. Het kan bedrijven helpen hun klantbeleving te verbeteren, maar tegelijkertijd kan het ook heel veel kwaad doen. In deze aflevering spree ...
Op 27 september had ik de eer om Lee Cockerell te interviewen live vanaf het podium op CX in one Day. Het gesprek ging via Skype waardoor het nu ook op mijn podcast gepubliceerd kan worden. Lee begon in 1990 bij Disney om Disneyland Parijs ...
In this episode of Over Klanten Gesproken I speak with Ken Hughes from Ireland. Ken is a thought leader and international keynote speaker on Retail and Shopper experience. I’ve had the pleasure of sharing the stage with Ken at a Retail Conf ...
Installatiebedrijf Verspeek is een bijzonder bedrijf. Toen eigenaar Martijn Verspeek de club zes jaar geleden overnam van zijn vader bestond het uit twee personen. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot c.a. 20 personen en maakt het const ...
In deze aflevering van Over Klanten Gesproken staat het onderwerp Transformatie centraal. Te gast is Morgan Thomas, partner bij de Great Performance Group. Ik werk al enkele jaren samen met Morgan op het gebied van cultuur en leiderschapstr ...
Daan Noordeloos ken je wellicht van Transavia, waar hij al jaren verantwoordelijk is voor de customer experience. Naast zijn werk daar is hij ook oprichter van PEBex. Platform for Evidence Based experience. Met PEBex helpt hij CX profession ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.