Aflevering Okg 59 - Nps: Wat Waar Is En Wat Niet Met Dave Wurms

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

NPS (Net Promoter Score) is één van de meest gebruikte KPI's in de wereld van Customer Experience. Het kan bedrijven helpen hun klantbeleving te verbeteren, maar tegelijkertijd kan het ook heel veel kwaad doen. In deze aflevering spreek ik over alle voor- en nadelen van NPS met Dave Wurms van Focus Feedback. We besproken hoe je de meeste waarde uit het systeem haalt en wat je zeker niet moet doen.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 59 - NPS: wat waar is en wat niet met Dave Wurms

Over Klanten Gesproken · 04-11-2018

00:00 00:33:54