Aflevering Okg 60 - De Excellente Klantbeleving Bij De Bijenkorf Met Ankie Straathof

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

De Bijenkorf is hét voorbeeld van een winkelketen dat de premium markt bedient. Bij een premium merk hoort een geweldige klantbeleving. Die beleving staat dan ook centraal in de strategie van De Bijenkorf. Ankie Straathof is Manager Customer Care bij winkelketen en vertelt in deze aflevering hoe ze elke dag zorgt voor enthousiaste klanten. In deze aflevering krijg je een kijkje achter de schermen en hoor je de werkelijke drive van Ankie en haar team.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 59 - NPS: wat waar is en wat niet met Dave Wurms

OKG 59 - NPS: wat waar is en wat niet met Dave Wurms

Maker: Sydney Brouwer Datum: 04-11-2018

Volgende aflevering

OKG 61 - Verleuken voor klanten en medewerkers met Feike Cats

OKG 61 - Verleuken voor klanten en medewerkers met Feike Cats

Maker: Sydney Brouwer Datum: 30-12-2018

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 60 - De excellente klantbeleving bij de Bijenkorf met Ankie Straathof

Over Klanten Gesproken · 03-12-2018

00:00 00:37:32