Aflevering Okg 54 - Daan Noordeloos Over Evidence Based Customer Experience

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

Daan Noordeloos ken je wellicht van Transavia, waar hij al jaren verantwoordelijk is voor de customer experience. Naast zijn werk daar is hij ook oprichter van PEBex. Platform for Evidence Based experience. Met PEBex helpt hij CX professionals om aantoonbaar de klantbeleving van hun organisatie te verbeteren. En dat is juist waar in het CX vakgebied vaak aan ontbreekt. We zijn met z'n allen heel hard aan het werk, maar of wat we doen echt impact heeft, is vaak niet duidelijk. In deze aflevering vertelt Daan over de methode die ze bij PEBex gebruiken en behandelen we live een case!

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

OKG 53 - Verdiende aandacht van je klanten met Klaas Weima

OKG 53 - Verdiende aandacht van je klanten met Klaas Weima

Maker: Sydney Brouwer Datum: 01-05-2018

Volgende aflevering

OKG 55 - De sleutel tot transformatie met Morgan Thomas

OKG 55 - De sleutel tot transformatie met Morgan Thomas

Maker: Sydney Brouwer Datum: 04-07-2018

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 54 - Daan Noordeloos over Evidence Based Customer Experience

Over Klanten Gesproken · 05-06-2018

00:00 00:38:23