Aflevering Okg 65 - Een Kijkje In De Keuken Bij De Librije Met Tjeerd Den Boer

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

De Librije is het bekendste en beste restaurant van Nederland. Sinds 2004 heeft het al drie Michelin-sterren. Wat is ervoor nodig om een restaurant als De Librije te runnen op absoluut topniveau? Daarover spreek in deze aflevering met Tjeerd den Boer van Business Impact Training. Tjeerd is al lang betrokken bij het restaurant en traint daar o.a. het keuken team. Ook schreef hij samen met chef-kok en eigenaar Jonnie Boer het eerste management kookboek van Nederland: Boerenwijsheden. In deze aflevering krijg je een kijkje in de keuken bij dit sterren-restaurant! Ga zitten en geniet.Klik hier voor meer informatie over mijn aankomende seminar De Transformatie naar een Klantgerichte Organisatie.

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 65 - Een kijkje in de keuken bij De Librije met Tjeerd den Boer

Over Klanten Gesproken · 06-05-2019

00:00 00:39:39