De Librije is het bekendste en beste restaurant van Nederland. Sinds 2004 heeft het al drie Michelin-sterren. Wat is ervoor nodig om een restaurant als De Librije te runnen op absoluut topniveau? Daarover spreek in deze aflevering met Tjeerd den Boer van Business Impact Training. Tjeerd is al lang betrokken bij het restaurant en traint daar o.a. het keuken team. Ook schreef hij samen met chef-kok en eigenaar Jonnie Boer het eerste management kookboek van Nederland: Boerenwijsheden. In deze aflevering krijg je een kijkje in de keuken bij dit sterren-restaurant! Ga zitten en geniet.Klik hier voor meer informatie over mijn aankomende seminar De Transformatie naar een Klantgerichte Organisatie.
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 01-04-2019
Maker: Sydney Brouwer Datum: 03-06-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.