Aflevering Okg 66 - De Transformatie Naar Een Mensgerichte Organisatie Met Michiel Goemans

· Aflevering van de podcast: Over Klanten Gesproken

In mijn theorie kan een organisatie maar op één van twee manieren gebeuren: of een door een verandering van leiders of door een verandering in leiders. In deze aflevering spreek ik met Michiel Goemans, ondernemer bij Kinki Kappers en een goed voorbeeld van de tweede categorie. De kapperszaken van Michiel zijn getransformeerd van heel hiërarchisch gestuurd naar een zelfsturende, mensgerichte organisatie. Hoewel deze transformatie niet makkelijk was, heeft het gezorgd voor veel enthousiastere klanten en medewerkers. Luister hier het bijzondere verhaal van Michiel Goemans!

Speelgoedwinkel
Over Klanten Gesproken

Over Klanten Gesproken

Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022

De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen

Vorige aflevering

Volgende aflevering

OKG 67 - De humor van klantgerichtheid met Guido Weijers

OKG 67 - De humor van klantgerichtheid met Guido Weijers

Maker: Sydney Brouwer Datum: 01-07-2019

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

OKG 66 - de transformatie naar een mensgerichte organisatie met Michiel Goemans

Over Klanten Gesproken · 03-06-2019

00:00 00:49:55