"Een proces is slechts een tijdelijk antwoord op een klantvraag". Zomaar één van de uitspraken van Hans de Wolff in deze aflevering van Over Klanten Gesproken. Tot halverwege 2018 was Hans directeur van de retail tak bij Triodos. In september maakte hij de overstap naar SUSA flexibel studentenwerk. In mijn ogen is Hans een voorbeeld van een klantgericht leiderschap. In mijn gesprekken met hem, merk ik dat hij alles doet vanuit een drive om klanten vandaag beter van dienst te zijn dan gisteren. In deze aflevering deelt Hans belangrijke lessen uit zijn Triodos-tijd over hoe je een klantenservice organisatie bouwt waarin medewerkers de ruimte krijgen om klanten goed van dienst te zijn. Daarnaast vertelt hij hoe hij bij SUSA klantgerichtheid nóg meer in de organisatie wil krijgen.
Gemaakt door: Sydney Brouwer Eerste aflevering: 29-03-2022
De podcast Over Klanten Gesproken heeft in totaal 104 afleveringen
Maker: Sydney Brouwer Datum: 04-03-2019
Maker: Sydney Brouwer Datum: 06-05-2019
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.