Merkversterkers podcast

Merkversterkers

Dit is de podcast van FLYERALARM. In deze podcast spreken we met inspirerende gasten over merken en hoe je die onderscheidend en relevant houdt.

  • Podcast gepubliceerd op: 31-7-2022 01:10:04
  • Maker: FLYERALARM
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 30-5-2024 16:30:00
  • Datum eerste aflevering: 19-5-2020 08:10:33
  • Datum laatste aflevering: 31-3-2022 17:00:00

Speelgoedwinkel

28 Afleveringen

  • 00:41:33

    Maarten Reijgersberg is eindbaas bij RauwCC,  het Rotterdamste communicatiebureau. Ze zijn gespecialiseerd in een subtiele mix tussen nieuwe en oude media, waarbij innovatie de boventoon voert. Zo maakten zij voor Postillion Hotels de virt ...

  • 00:53:36

    Veenhoff is mede-oprichter van Fronteer. Een boutique consultancy met een geheel eigen kijk op de wereld. Door co-creatie helpen ze een bizarre keur aan klanten aan nieuwe -werkende- ideeën. Klinkende namen als HEMA, TUI, Rabobank en versc ...

  • 00:44:56

    Zelf een Merk worden is een doel op zich. Een Merk blijven en daar tevreden over zijn is misschien nog wel lastiger. Patrick Kicken praat open over de grenzen die hij tegenkwam en hoe hij balanceert op de dunne lijn tussen hobby en werk. E ...

  • 00:38:42

    Erik Baumann is oprichter van het boekingsplatform Hoteliers.com. Doordat zijn bedrijf geen commissie rekent aan de hotels zijn ze een directe uitdager voor giganten als booking.com en tripadvisor die tot 20% commissie rekenen. Het afgelop ...

  • 00:46:44

    Rob kennen we van grote fashion labels als Fred Mello, Mac Jeans en New Zealand Auckland.  Na jaren van ondernemen voor de eerder genoemde merken richtte hij samen met Mart van den Nouwland het label A Fish Named Fred op dat inmiddels al e ...

  • 00:53:47

    René is creative consultant bij M2Mobi. Volgens Emerce de beste mobiele app ontwikkelaar van Nederland. Zo stond hij aan de wieg van de VGZ Mindfulness Coach. Eerder werkte hij onder andere aan de omnichannel strategie van retailketen Hunk ...

  • 00:44:38

    Jos Ahlers was strategy director bij onder andere N=5 en Brandsters. Als partner van House of Generations richt hij zich op het ontwikkelen van samenwerken binnen netwerken. Samen met René Boender deed hij onderzoek naar generatie Z. In hu ...

  • 00:36:53

    Arjan van Zuylen werkt al 19 jaar voor Ti Sento Milano: goudsmeden met een passie voor zilver. In 2016 werd het bedrijf verkocht aan Wijkermeer Investments. Van Zuylen bleef aan als CEO. Onder de vleugels van IBB vandaan verstevigde hij de ...

  • 00:29:51

    Professor Byron Sharp beredeneert in zijn boek "How Brands Grow" de waarheden en onwaarheden van hedendaagse marketing. Youri Harmsen van Search Result legt ons uit hoe dit werkt en waar nou juist de kink in de kabel zit voor de ...

Vorige Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00