Aflevering #11 - Arjan Van Zuylen (Ti Sento Milano)

Stem website va het jaar

· Aflevering van de podcast: Merkversterkers

Arjan van Zuylen werkt al 19 jaar voor Ti Sento Milano: goudsmeden met een passie voor zilver. In 2016 werd het bedrijf verkocht aan Wijkermeer Investments. Van Zuylen bleef aan als CEO. Onder de vleugels van IBB vandaan verstevigde hij de positie in het retailkanaal, opende een flagship store op T-mall en bracht midden in de Covid-19-crisis de nieuwe collectie uit in een Virtual Reality omgeving. Meer over Ti Sento Milano vind je hier. De mysterieuze marketingdame waar we over praten is Jasmijn Rijcken. Marketingguru, Firestarter en kapitein op Marketingschip Eureka. Meer info lees je op https://www.rijcken.co/ De salestijgers die Arjan een VR-launch pitchten zijn: Chantal Koopmans en Diana Geurtz. Onze producent FLYERALARM kun je natuurlijk vinden op www.flyeralarm.nl Wil je contact met ons? Check onze social media kanalen: Facebook of LinkedIn.

Stem website va het jaar
Merkversterkers

Merkversterkers

Gemaakt door: FLYERALARM Eerste aflevering: 31-07-2022

De podcast Merkversterkers heeft in totaal 28 afleveringen

Vorige aflevering

#9 - Youri Harmsen (Search Result) 0ver Byron Sharp

#9 - Youri Harmsen (Search Result) 0ver Byron Sharp

Maker: FLYERALARM Datum: 24-07-2020

Volgende aflevering

#12 - Jos Ahlers over marketing en generatie Z

#12 - Jos Ahlers over marketing en generatie Z

Maker: FLYERALARM Datum: 26-11-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#11 - Arjan van Zuylen (Ti Sento Milano)

Merkversterkers · 10-11-2020

00:00 00:36:53