Aflevering #12 - Jos Ahlers Over Marketing En Generatie Z

· Aflevering van de podcast: Merkversterkers

Jos Ahlers was strategy director bij onder andere N=5 en Brandsters. Als partner van House of Generations richt hij zich op het ontwikkelen van samenwerken binnen netwerken. Samen met René Boender deed hij onderzoek naar generatie Z. In hun boeken benadrukken ze de specifieke verschillen tussen generaties en geven ze praktische aanwijzingen over het omgaan met de netwerkgeneratie. Meer weten over Jos? Check zijn site. We praten onder andere over Amanda Heard. Die heet niet zo. Die heet Amber. Sorry. De boeken over generatie Z bestel je oa bij Management Boek: https://www.managementboek.nl/auteur/21873/jos-ahlers Deze podcast wordt geproduceerd door FLYERALARM B.V. Meer info over deze online drukker vind je hier.

Speelgoedwinkel
Merkversterkers

Merkversterkers

Gemaakt door: FLYERALARM Eerste aflevering: 31-07-2022

De podcast Merkversterkers heeft in totaal 28 afleveringen

Vorige aflevering

#11 - Arjan van Zuylen (Ti Sento Milano)

#11 - Arjan van Zuylen (Ti Sento Milano)

Maker: FLYERALARM Datum: 10-11-2020

Volgende aflevering

#13 - René Spaanderman (M2Mobi)

#13 - René Spaanderman (M2Mobi)

Maker: FLYERALARM Datum: 10-12-2020

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#12 - Jos Ahlers over marketing en generatie Z

Merkversterkers · 26-11-2020

00:00 00:44:38