Professor Byron Sharp beredeneert in zijn boek "How Brands Grow" de waarheden en onwaarheden van hedendaagse marketing. Youri Harmsen van Search Result legt ons uit hoe dit werkt en waar nou juist de kink in de kabel zit voor de meeste marketeers. Vertrouwde strategiën als marktsegmentatie, targeting, differentiatie en positionering blijken wetenschappelijk iets minder stevig in de schoenen te staan dan we al die jaren hadden geleerd. Wil je het boek zelf lezen? Je kunt het onder andere bij Bol kopen. Search Result is de agency waar Youri Harmsen head of strategy is: searchresult.nl Merkversterkers wordt geproduceerd door FLYERALARM.
Gemaakt door: FLYERALARM Eerste aflevering: 31-07-2022
De podcast Merkversterkers heeft in totaal 28 afleveringen
Maker: FLYERALARM Datum: 22-06-2020
Maker: FLYERALARM Datum: 10-11-2020
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.