Lekker SCHERP! podcast

Lekker SCHERP!

Als ondernemer moet je SCHERP! zijn. Helemaal als het om klantbeleving gaat. De vraag is alleen: hoe doe je dat? Vaste host Lindsay vertelt je hierover en deelt haar ondernemerslessen met je. Je kunt immers niet altijd SCHERP! zijn.

  • Podcast gepubliceerd op: 4-9-2022 01:11:20
  • Maker: Lindsay Arts
  • Taal: nl
  • Laatste RSS update: 4-12-2023 03:25:00
  • Datum eerste aflevering: 27-6-2022 08:05:41
  • Datum laatste aflevering: 20-4-2023 11:04:53

Speelgoedwinkel

22 Afleveringen

  • 00:18:12

    De grootste angst van ongeveer iedere ondernemer? Boze, ontevreden klanten. Ze zijn reclame die je niet wilt hebben, kosten je goede naam en willen je geld terug. En aangezien het zo ongeveer de grootste angst is, hebben we het er niet ove ...

  • 00:18:25

    Voor veel ondernemers klinkt het hebben van een eigen kantoor / werkplek buiten de deur als een droom. En een droom dat is het zeker, maar waar let je eigenlijk allemaal op als je op kantorenjacht gaat? Wat is daarin belangrijk en wat niet ...

  • 00:09:35

    In deze aflevering vertel ik je alles over het Programma Fanbase Bouwen. Want waarom ben ik dit programma gaan maken? En waarom zou je iedereen nu eigenlijk zo graag een fanbase willen bouwen? Ik vertel je er alles over in deze aflevering. ...

  • 00:08:16

    Want, dat vinden van ons werk als ondernemer. We zijn het immers niet zomaar geworden. Sommigen hadden een passie, een drive voor hun vak dat ze niet in een baan in loondienst kwijt konden. Dus zij werden ondernemer om niet te werken volge ...

  • 00:11:29

    Opstaan, hollen en weer doorgaan. We kunnen nu niet blijven, we kunnen nu niet langer blijven staan. Een deel uit het liedje van Herman van Veen. Het staat haaks op mijn thema van dit jaar: rust. De afgelopen drie jaar waren op alle fron ...

  • 00:59:22

    Ik mag veel ondernemers spreken en mooie gesprekken voeren. En wat ben ik blij dat deze opgenomen is. In deze aflevering spreek ik namelijk Ted Mooyman van Ask Ted. We hebben het over de waarde van dingen automatiseren voor je klantbelevin ...

  • 00:19:45

    De klant is koning, maar ik ben keizer! Oef, doet niet heel veel goed voor je klantbeleving deze uitspraak. Hoewel ik het totaal niet eens ben met het ‘de klant is koning’ principe. Goede klantbeleving, begint bij goed voor jezelf z ...

  • 00:09:20

    De videopodcastchallenge zit erop! In deze aflevering maak ik de balans op. Hoe was het om video's te maken als je dat nog nooit op deze manier heb gedaan? Wat heb ik er van geleerd? Wat waren de minder leuke dingen? En vooral hoe gaat het ...

  • 00:11:01

    In deze aflevering zorgen voor een goede klantbeleving als het leven even stom is. Om het zacht uit te drukken. We hebben allemaal van die moment of gebeurtenissen die het leven niet per se heel erg leuk maken. Gewoon ruk zeg maar. There I ...

  • 00:14:36

    On top of mind blijven. En misschien dat je bij het horen van deze zin denkt, Lindsay dat is marketing, dat is geen klantbeleving. Snap ik, klantbeleving heeft alleen heel veel met marketing te maken. Meer dan je wellicht zou denken. En ...

Volgende

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

00:00