De klant is koning, maar ik ben keizer! Oef, doet niet heel veel goed voor je klantbeleving deze uitspraak. Hoewel ik het totaal niet eens ben met het ‘de klant is koning’ principe. Goede klantbeleving, begint bij goed voor jezelf zorgen. Echt waar. In deze podcastaflevering vertel ik onder andere over waarom ik buiten de deur werk en waarom een zakelijk nummer juist een upgrade voor je klantbeleving is. Ook heb ik het over bereikbaarheid en het belang van slaap. Jup echt waar! Wil je meer lezen over het belang van slaap na het luisteren van deze podcastaflevering? Lees dan het boek Dear Good Morning! Nakletsen kan natuurlijk op Instagram! Je vind mij daar via https://instagram.com/heelscherp.nl
Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04-09-2022
De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen
Maker: Lindsay Arts Datum: 29-07-2022
Maker: Lindsay Arts Datum: 07-11-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.