On top of mind blijven. En misschien dat je bij het horen van deze zin denkt, Lindsay dat is marketing, dat is geen klantbeleving. Snap ik, klantbeleving heeft alleen heel veel met marketing te maken. Meer dan je wellicht zou denken. En on top of mind blijven is echt cruciaal als het gaat om klantbeleving. Kort door de bocht. Mensen moeten wel onthouden dat ze iets bij jou hebben gekocht, wat ze bij je hebben gekocht en wat ze van dat product of van die dienst vonden. Lijkt een mond vol, maar valt op zich wel weer mee. Napraten? Leuk, stuur een dm op Instagram via @heelscherp.nl! Wekelijks scherpe mail ontvangen? Schrijf je dan in via heelscherp.nl/scherpemail
Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04-09-2022
De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen
Maker: Lindsay Arts Datum: 22-07-2022
Maker: Lindsay Arts Datum: 28-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.