Vandaag heb ik een podcastgast! IJlien Havenaar is podcastmanager voor ondernemers. En als je het mij zegt ook iemand die echt heel veel over podcasten weet. In deze aflevering hebben we het over podcasten, waarom wel of niet kiezen voor o ...
Als ondernemer moet je SCHERP! zijn. Helemaal als het om klantbeleving gaat. De vraag is alleen: hoe doe je dat? Vaste host Lindsay vertelt je hierover en deelt haar ondernemerslessen met je. Je kunt immers niet altijd SCHERP! zijn.
Vandaag heb ik een podcastgast! IJlien Havenaar is podcastmanager voor ondernemers. En als je het mij zegt ook iemand die echt heel veel over podcasten weet. In deze aflevering hebben we het over podcasten, waarom wel of niet kiezen voor o ...
Leuk Lindsay, dat lui en simpel ondernemen, maar zo simpel is dat helemaal niet. I get that. Het lijkt namelijk heel erg ingewikkeld. Toch is het tegendeel waar. In deze aflevering deel ik drie praktische stappen voor je. Misschien wel een ...
Als ik vroeger mijn wiskunde niet snapte, ging ik na mijn vader. Mazzel, want we zijn allemaal betamensen. De conclusie was altijd hetzelfde. Ik dacht te moeilijk. Vandaag de dag wil dat nog wel eens voorkomen hoor. En ik niet alleen. ...
Online producten zijn booming business. En daar is natuurlijk helemaal niks mis mee. Nouja een ding. Ik zie te vaak dat mensen niet echt geholpen worden met online producten. En dat is zonde, want jouw online product verliest dan zijn waar ...
Attent zijn, het is iets wat we allemaal wel willen zijn. Maar in de krochten van Google belanden is iets wat teveel tijd kost. Dus je doet het niet, waardoor je ook niet attent bent naar je klant. Zonde. In deze podcastafleve ...
Het is tijd voor een eerste gast in deze podcast! Superleuk dat je erbij bent. In deze aflevering ga ik in gesprek met Lisa van Heusden van LVH Marketing. Ooit studiegenoten, later vriendinnen en vandaag de dag ook businessbuddies. We hebb ...
Mond-tot-mond reclame, nee daar kan je geen invloed op hebben. Of toch wel? Als het aan mij ligt kun je daar zeker invloed op hebben, je moet alleen weten op welke manieren. Laat ik je er nu nu drie uitleggen in deze podcastaflevering. ...
De klant is koning. Maar bij spoed moet je echt telefonisch bereikbaar zijn. Terwijl je telefoon je grootste tijdlek is. Niet heel handig. In deze aflevering heb ik het met je over grenzen. Iets wat heel lastig lijkt als het om klantbelevi ...
Geef jij je klanten wel voldoende informatie als ze klant bij je worden? Laat je ze in het onwetend achter en moeten ze het zelf maar een beetje uitzoeken of overspoel je ze met veel te veel informatie. Zoveel dat je klanten bevriezen van d ...
Als je mij op Instagram volgt heb je het al voorbij zien komen, naar dat je deze podcast kan luisteren kan je hem ook zien op Youtube! In deze podcastaflevering neem ik je mee in mijn afweging. Je leert precies waarom verschillende soorten ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.