De klant is koning. Maar bij spoed moet je echt telefonisch bereikbaar zijn. Terwijl je telefoon je grootste tijdlek is. Niet heel handig. In deze aflevering heb ik het met je over grenzen. Iets wat heel lastig lijkt als het om klantbeleving gaat. Immers, de klant is koning. Ik geef je twee grote factoren waardoor je ontevreden klanten kan krijgen. En natuurlijk genoeg tips om het te voorkomen. Oh en spoileralert, mij mag je dus niet bellen, maar ik heb nog nooit een klant gehad die daar ontevreden over was. Napraten? Dat kan via Instagram. Geen idee waar je moet beginnen in je communicatie? Zet je op de wachtlijst voor de scherpscanner
Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04-09-2022
De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen
Maker: Lindsay Arts Datum: 12-07-2022
Maker: Lindsay Arts Datum: 14-07-2022
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.