Aflevering #4 Geef Je Wel Genoeg Informatie Aan Je Nieuwe Klanten?

· Aflevering van de podcast: Lekker SCHERP!

Geef jij je klanten wel voldoende informatie als ze klant bij je worden? Laat je ze in het onwetend achter en moeten ze het zelf maar een beetje uitzoeken of overspoel je ze met veel te veel informatie. Zoveel dat je klanten bevriezen van de hoeveelheid. Beide doen afbreuk aan je klantbeleving. In deze aflevering geef ik je praktische tips om de juiste balans te vinden, zonder dat dit je heel veel tijd kost. Wil je graag op de wachtlijst voor de scherpscanner? Regel je via heelscherp.nl/scan Wil je nakletsen over wat je in deze aflevering hoorde? Stuur mij dan een berichtje op Instagram via @heelscherp.nl Wil je wekelijks ook scherpe mail ontvangen, schrijf je dan in voor Scherpe mail

Speelgoedwinkel
Lekker SCHERP!

Lekker SCHERP!

Gemaakt door: Lindsay Arts Eerste aflevering: 04-09-2022

De podcast Lekker SCHERP! heeft in totaal 22 afleveringen

Vorige aflevering

#3 Wat betekent video voor je klantbeleving?

#3 Wat betekent video voor je klantbeleving?

Maker: Lindsay Arts Datum: 11-07-2022

Volgende aflevering

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

#4 Geef je wel genoeg informatie aan je nieuwe klanten?

Lekker SCHERP! · 12-07-2022

00:00 00:12:14