Aflevering Pulse 52: De Strijd Om De Creators, Instagram Wijzigt Shopping Strategie, Netflix Naar 40 Miljoen Ad-Accounts, Ad Spend Tiktok Groeit

· Aflevering van de podcast: Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Een nieuwe Pulse aflevering met het laatste nieuws op het gebied van digital marketing en tech. In deze aflevering o.a.: - Instagram is van plan om zijn shopping-functies drastisch terug te schroeven, focust op direct-response en korte video's - Facebook Special Ad Category verdwijnt - Google Ads extensies gaan "assets" heten - Netflix: binnen 1 jaar 40 miljoen accounts met ads, Microsoft regelt advertentieverkoop - E-commerce merken geven 60% meer uit op TikTok, haalt Google/Meta bijna in - Instagram test monetizing for creators - Youtube lanceert monitization voor shorts Shownotes: www.adwise.nl/podcast Hosts: Jeroen Roozendaal en Daan Loohuis

Speelgoedwinkel
Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Gemaakt door: Adwise - Your Digital Brain Eerste aflevering: 21-01-2020

De podcast Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. heeft in totaal 184 afleveringen

Volgende aflevering

#56: Een sterk employer brand

#56: Een sterk employer brand

Maker: Adwise - Your Digital Brain Datum: 22-09-2022

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Pulse 52: De strijd om de creators, Instagram wijzigt Shopping strategie, Netflix naar 40 miljoen ad-accounts, ad spend TikTok groeit

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. · 20-09-2022

00:00 00:22:15