Aflevering Pulse #51: Gen-Z Oriënteert Meer Op Socials, Coca Cola Stopte Met Branding En Dat Deed Pijn, Groei In Communities

· Aflevering van de podcast: Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Een nieuwe Pulse aflevering met het laatste nieuws op het gebied van digital marketing en tech. In deze aflevering o.a.: - Google Tests Quick Read & 5 Minute Read Label In Search Results - Communities vervangen volgers op social media - 40% van Gen-Z gaat naar Tiktok of Instagram i.p.v. Google, volgens Google zelf - Nearby feed van TikTok - BeReal vooralsnog geen Hype-je, groeit gestaag door - Twitter kondigt lang gewenste ‘edit’- knop aan - Onderzoek en corona-casestudy van Coca Cola bewijst wat er gebeurt als je branding stopt (tip: niet doen) Shownotes: www.adwise.nl/podcast Hosts: Jeroen Roozendaal en Daan Loohuis

Speelgoedwinkel
Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy.

Gemaakt door: Adwise - Your Digital Brain Eerste aflevering: 21-01-2020

De podcast Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. heeft in totaal 184 afleveringen

Soortgelijke podcasts

Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.

Pulse #51: Gen-Z oriënteert meer op socials, Coca Cola stopte met branding en dat deed pijn, groei in communities

Digital Brains | Online marketing, digital, tech en strategy. · 08-09-2022

00:00 00:23:12