"Hoeveel meter schrijft die pen?", dat is nou typisch zo'n vraag die Bram Kant stelt. Finalist Nationale Naamprijs met de rebranding van Studio Kant naar Brandon & Mark. Een naam waar je meteen al van gaat glimlachen. Met zijn bureau ontwi ...
Welkom bij de Namarama Show, waarin ik in gesprek ga met - en op zoek ga naar - namen uit de wereld van marketing en reclame. Mijn naam is Floris Hülsmann, oprichter van naamcreatiebureau Namarama. Ooit begonnen als copywriter en inmiddels uitgegroeid tot ondernemer. Voor mij begint en eindigt alles met een naam. Door middel van inspirerende gesprekken geef ik je unieke inkijkjes in hoe de kracht van namen.
"Hoeveel meter schrijft die pen?", dat is nou typisch zo'n vraag die Bram Kant stelt. Finalist Nationale Naamprijs met de rebranding van Studio Kant naar Brandon & Mark. Een naam waar je meteen al van gaat glimlachen. Met zijn bureau ontwi ...
Een zeer terechte finalist van de Nationale Naamprijs 2026 voor Beste Bedrijfsnaam: Man van het Woord. <p data-start="418" data-end="915" data-is-last-node="" data-is-only-node="">Patrick de Bot noemt zichzelf geen bureau maar sim ...
In deze nieuwe serie van de Namarama Show ga ik in gesprek met de finalisten van de Nationale Naamprijs 2025. <p data-start="226" data-end="662">Deze keer een gesprek met Marcel Kampman (Happy Places, happykamping), designer en creatieve ...
<p data-start="217" data-end="470">Sommige namen ontstaan na eindeloos brainstormen. Andere vallen je toe, midden op de weg. Maar het kostte Jasper Vogten vele jaren tot hij er was! Toen Jasper Vogten het nummer <em data-start="339" data-en ...
<p data-start="0" data-end="431">In deze aflevering van de Namarama Show duiken we in het verhaal achter <strong data-start="72" data-end="81">Amorv, winnaar van de Nationale Naamprijs in de categorie Beste Rebranding. Ik ga in gesprek met ...
In deze nieuwe serie van de Namarama Show ga ik in gesprek met de finalisten van de Nationale Naamprijs 2025. <p data-start="226" data-end="662">Deze keer een gesprek met Marcel Kampman (Happy Places, Happykamping), designer en creatieve ...
Vastgelopen in eindeloze vergaderingen of brainstorms? Voel je dat er meer in je team zit dan eruit komt? Luister dan naar mijn interview met oud-reclamedirecteur Willem van der Schoot die nu teams helpt om tot hun volle potentieel t ...
Rudmer van der Meulen, oprichter van ScarfForce, vertelt over zijn gloednieuwe onderzoeksmethode die de drijfveren en waarden van consumenten blootlegt om merken te helpen een diepere band met hen op te bouwen. Hij legt uit hoe zijn method ...
René Blokzijl, is mede-eigenaar en strateeg van strategisch creatief bureau DIZAIN in Groningen . René staat bekend om zijn passie voor branding en zijn menselijke aanpak. Hij ziet zijn werk als een teamsport en waardeert de cultuur van " ...
Lava is een designbureau dat eigenlijk geen introductie behoeft. Al vele jaren staan zij met hun werk aan de top van de Nederlandse designwereld. Opgericht begin jaren '90 met een wonderlijk verhaal hoe de naam tot stand kwam. Smullen voo ...
Disclaimer: De podcast (artwork) is geembed op deze pagina en is het eigendom van de eigenaar/ maker van de podcast. Deze is niet op enige wijze geaffilieeerd met Online-Radio.nl. Voor reclamering dient u zich te wenden tot de eigenaar/ maker van deze podcast.